Η αλήθεια είναι πως δεν είχα σκοπό να ανεβάσω άρθρο για το αβοκάντο ακόμα, και πως στο μυαλό μου είχα ότι το σπιτικό αναψυκτικό που φτιάξαμε θα ήταν χρησιμότερο τώρα που ζέστανε λιγάκι ο καιρός.

Μετά το μήνυμα που δέχτηκα όμως την Κυριακή το πρωί, δεν μπορούσα να κάνω αλλιώς.
Έπρεπε να ανεβάσω το αβοκάντο, γιατί είναι κρίμα, ένα τόσο νόστιμο και θρεπτικό φρούτο να είναι τόσο παρεξηγημένο ή μάλλον να μπορεί τόσο εύκολα να απορριφθεί επειδή κάτι δεν κάναμε σωστά!

Έτσι λοιπόν – περιγράφω αληθινό γεγονός- ανοίγω το messenger και βλέπω αυτήν την φωτογραφία

με σχόλιο από κάτω που έλεγε :
“σε παρακαλώ πες μου πως αυτό είναι που τρώμε από το αβοκάντο, γιατί όλο το υπόλοιπο ήταν απαίσιο!”

Αφού ξεπέρασα το πρώτο σοκ, και σκούπισα τα δακρυσμένα απ’το γέλιο μάτια μου, σκέφτηκα πως έχει δίκιο.
Δεν το τρώγαμε και από χθες το αβοκάντο!
Δεν είναι στην κουλτούρα μας, είναι ένα φρούτο εξωτικό, που έχει κάνει δυναμικά την εμφάνιση του στη χώρα μας τα τελευταία χρόνια.
Η ωραία του γεύση και η μεγάλη θρεπτική του αξία μας έκαναν να το δοκιμάσουμε θέλει όμως ακόμα χρόνο για να το βάλουμε στην καθημερινότητα μας.

Πως διαλέγω ένα αβοκάντο;

Αν θέλουμε να το καταναλώσουμε άμεσα, θα πρέπει να διαλέξουμε ένα ώριμο αβοκάντο.
Ώριμο είναι αυτό που όταν το πιέσουμε ελαφρά είναι μαλακό χωρίς όμως να βουλιάζουν μέσα τα δάχτυλα μας.Όταν το κόψουμε διατηρείται στο ψυγείο για 2 μέρες. Η σάρκα που έρχεται σε επαφή με τον αέρα, μαυρίζει, την αφαιρούμε και τρώμε το υπόλοιπο κανονικά!

Γιατί να φάω αβοκάντο;

Γιατί είναι πλούσιο σε φυτικές ίνες, σε ω-3 λιπαρά οξέα, είναι πηγή καροτενοειδών, βελτιώνει το λιπιδαιμικό προφίλ, παρουσιάζει αντιφλεγμονώδη δράση και άλλα πολλά !

Όλα αυτά λοιπόν είναι μια μικρή εισαγωγή για τις υπέροχες συνταγές με βάση το αβοκάντο που ακολουθούν!!

Να θυμάστε: όσο θρεπτικό κι αν είναι ένα τρόφιμο, δεν μπορεί από μόνο του να κάνει θαύματα!