Αν είσαι από τους τυχερούς που συνεχίζουν τις διακοπές τους τότε απλά ξαναδιάβασε αυτό το άρθρο σε καμιά βδομάδα που θα γυρίσεις. Αν πάλι είσαι από αυτούς που με βαριά καρδιά επέστρεψαν στην πόλη και προσπαθούν να συμμαζέψουν την διατροφή τους τότε διαβάζεις το σωστό άρθρο.

porridge

Στις διακοπές δεν ξεφεύγεις μόνο από την καθημερινότητα αλλά και από το πρόγραμμα διατροφής σου! Το καλό όμως είναι πως πάντα γυρίζεις γεμάτος όρεξη για ένα νέο διατροφικό ξεκίνημα! Έχεις χορτάσει από κουλούρια, μπουγάτσες, τυρόπιτες και είσαι έτοιμος να ξεκινήσεις με ότι πιο υγιεινό! Αυτό σκέφτηκα κι εγώ κι αποφάσισα να φτιάξω porridge.

Porridge βέβαια φτιάχνω συνήθως τον χειμώνα με τριμμένο μήλο, σταφίδες και κανέλα, αλλά είχα κάτι κατεψυγμένα κόκκινα φρούτα και ήμουν σίγουρη ότι θα ταιριάξουν. Και φυσικά είχα δίκιο!

Η βρώμη με 142 kcal ανά 40 γρ είναι πλούσια σε βιταμίνες του συμπλέγματος B, ιχνοστοιχεία και φυτικές ίνες. Είναι καλή πηγή πρωτεΐνης καθώς περιέχει 11 γρ  πρωτείνης ανά 100γρ. τροφίμου.

Το porrigde φτιάχνεται εύκολα και γρήγορα και ενώ η βάση είναι απλή από πάνω μπορείς να κάνεις θαύματα! Συνήθως τρώγεται ζεστό, εμένα όμως μου αρέσει και κρύο με συνοδεία δροσερών καλοκαιρινών φρούτων.

Δεν θέλει τίποτα άλλο από νεράκι και νιφάδες βρώμης. 1 κούπα νερό και 5 κ σ βρώμης αρκούν για να φτιάξεις ένα γεμάτο μπολ. Σένα κατσαρολάκι βάζεις το νερό και την βρώμη και ανακατεύεις μέχρι να γίνει κρεμούλα. Σε αυτό το μίγμα μπορείς να βάλεις μέσα ότι θέλεις. πχ μέλι, σταφίδες, κανέλα κα.

Για την σάλτσα κόκκινων φρούτων θα χρειαστείς μισή κούπα κατεψυγμένα κόκκινα φρούτα σε ένα μικρό κατσαρολάκι με 2 κγ μέλι. Ανακατεύεις για περίπου 5 λεπτά και είναι έτοιμο. Αν βάλεις φρέσκα φρούτα, άστο λίγο να κρυώσει και στη συνέχεια ρίξε τα φρούτα σου.

porridge