Φτάνοντας στο Μιλάνο, έλεγα σε όλους “Πω πω έχω δέκα χρόνια να πατήσω το πόδι μου εδώ” στην πραγματικότητα όμως, πέρασαν μόνο έξι… Έξι χρόνια λοιπόν και όλα μου φάνηκαν διαφορετικά. Την πρώτη φορά, είδα μια βιομηχανική πόλη με ακριβά μαγαζιά. Αυτήν τη φορά είδα μια στολισμένη βιομηχανική πόλη με ακριβά μαγαζιά. Αυτό ίσως να έκανε την διαφορά και το Μιλάνο τώρα μου φάνηκε ομορφότερο.

Την πρώτη φορά, το είχα συνδυάσει με την μαγευτική Φλωρεντία, αυτή τη φορά συνδυάστηκε με την κοντινή και πανέμορφη λίμνη Κόμο.

Δε θα σου πρότεινα να είναι το Μιλάνο ο κύριος προορισμός σου, εκτός φυσικά, αν θέλεις να ψωνίσεις. Τότε το πράγμα αλλάζει. Γιατί εκεί σίγουρα θα βρεις αυτό που ψάχνεις και ακόμη περισσότερα.

Ας δούμε όμως, τι κάναμε σ’ αυτό το ταξίδι. Φτάσαμε το μεσημεράκι στο αεροδρόμιο του Μπέργκαμο (Ryanair φυσικά) και πήραμε το λεωφορείο προς την πόλη. Χρειάστηκαν πέντε ευρώ και μια ωρίτσα για να φτάσουμε στον κεντρικό σιδηροδρομικό σταθμό του Μιλάνου. Εκεί κοντά ήταν και το διαμέρισμα μας. Σ’ αυτήν την περιοχή θα βρεις φθηνά, αλλά αξιόλογα διαμερίσματα να μείνεις.

Βόλτα στην πόλη..

Η Monte Napoleone, αυτήν την περίοδο, είναι υπέροχα στολισμένη και ασφυκτικά γεμάτη από κόσμο. Κατά μήκος του δρόμου θα δεις καταπληκτικές βιτρίνες και ολοκαίνουργια αυτοκίνητα. Θα χορτάσει δηλαδή λίγο το μάτι σου από ευρωπαϊκό πλούτο και στη συνέχεια θα κατευθυνθείς προς την Duomo. Για μένα είναι απ’ τις ομορφότερες εκκλησίες που έχω μπει. Την προηγούμενη φορά τουλάχιστον, γιατί τώρα είχε εισιτήριο, ουρά και οπλισμένους στρατιώτες να την φυλούν. Οπότε είπαμε ”άσε καλύτερα” και κατευθυνθήκαμε προς ένα απέναντι καφέ με θέα την εκκλησία.

Νομίζω πως, όπου και να κάτσεις θα φας καλή πίτσα.

Πρόσεξε όμως. Τα εστιατόρια έχουν περίεργο ωράριο. Ανοίγουν 12 με 3 το μεσημέρι και 7 με 11 το βράδυ.

Τις υπόλοιπες ώρες είναι κλειστά. ΚΛΕΙΣΤΑ!!!  Αξίζει να δοκιμάσεις κάτι -οτιδήποτε- από τον φούρνο του Luini.

Δεν πρέπει να φύγεις χωρίς να πας στο Sapori Solari. Αν σου αρέσουν το κρασί, τα αλλαντικά και τα τυριά φυσικά. Κλείσε τραπέζι πρώτα.

Corso Como για νυχτερινή διασκέδαση. Κάτι θα βρεις να σου αρέσει για να πιεις ένα ποτό.

Το Μιλάνο έχει μετρό. Δε θα δυσκολευτείς να το γυρίσεις. Κοντά του είναι πολλές ωραίες πόλεις που μπορείς να επισκεφτείς. Έχει καλό σιδηροδρομικό δίκτυο που σε πάει παντού εύκολα και γρήγορα!

Εμείς όμως ως μεγάλη παρέα νοικιάσαμε αυτοκίνητο και ξεκινήσαμε για λίμνη Κόμο. Υπέροχα!  Οδηγώντας προς τα εκεί περάσαμε από το μεγαλύτερο χωριό γύρω από τη λίμνη, το Κόμο. Επιλέξαμε όμως να κατευθυνθούμε προς το γραφικό Μπελάτζιο και στην επιστροφή να επισκεφτούμε το Κόμο. Στο Μπελάτζιο θα περιπλανήθείς στα σοκάκια και σου προτείνω να πιεις καφεδάκι με θέα στη λίμνη.

Μιλάνο και Λίμνη Κόμο Μιλάνο και Λίμνη Κόμο Μιλάνο και Λίμνη Κόμο

Αν αποφασίσεις να επισκεφτείς αυτά τα μέρη θα πρέπει να το προγραμματίσεις σωστά. Σου το τονίζω αυτό γιατί εμείς φτάσαμε στο υπέροχο Κόμο στις 2 το μεσημέρι, την ώρα δηλαδή που κλείνουν τα εστιατόρια. Καταλαβαίνεις… Βλέπαμε γύρω μας μια πόλη γεμάτη κόσμο, με καταπληκτικά εστιατόρια, αλλά δεν μπορούσαμε να φάμε πουθενά. Μη σου τύχει!!

Το Κόμο λοιπόν είναι μια υπέροχη μικρή πόλη, με γραφικά σοκάκια και πάρα πολύ κόσμο. Θα χρειαστείς υπομονή όμως, γιατί έχει αρκετό μποτιλιάρισμα. Σκέψου πως κάναμε περίπου μία ώρα για να παρκάρουμε! Η ομορφιά της όμως θα σε αποζημιώσει.

Μιλάνο – Κόμο λοιπόν μια εκδρομή που αξίζει να κάνεις!